pinterest rond

Weekend inspiratie

Binnenkort is vriendlief jarig, dat betekent een feestje en cadeautjes. Vooral dat laatste kan nog wel eens lastig zijn. Maar dit jaar heeft hij een verlanglijstje gemaakt, met boven aan het lijstje een barbecue. Onze vorige barbecue heeft de verhuizing niet geheel overleefd, dus zijn we inderdaad toe aan een nieuwe!

Er bestaan alleen heel veel soorten en maten barbecues. En eigenlijk wil ik wel iets speciaals, iets mannelijks met vuur (of kolen) en een survival gevoel! Gelukkig is daar op het internet geen gebrek aan. Ik heb de mooiste plaatjes verzameld.

1 2 3 – 4 5 6

De meeste plaatjes/producten komen van mijn, vanaf nu, lievelingssite: www.urbansandindians.com. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen tussen de Wood Stove of een driepoot met daaraan de Dutch oven, of de Dutch oven op de Wood Stove.. Lastig!

Meer inspiratie voor mannen vind je op mijn pinterest.

 

Geef een reactie

